Lot balonem reklamowym nad miastem

Firmowy balon reklamowy, czy warto podjąć taką inwestycję? Zanim zdecydujesz się na jego zakup musisz wiedzieć, że oprócz (nie małego) kosztu zakupu Twoja firma będzie musiała ponosić także dość znaczne koszty eksploatacyjne. Przelot obrandowanego balonu reklamowego nad miastem daje z pewnością spektakularny efekt, trzeba jednak pamiętać, że do obsługi takiego balonu należy wynająć profesjonalną obsługę (co najmniej 2 osoby), przetransportować balon z miejsca przechowywania na miejsce przelotu samochodem półciężarowym, zwinąć go, a później rozwinąć. Wcześniej należy także dopiąć formalności związane ze zgodą na przelot oraz zapewnić ubezpieczenie uczestników.

Kolejnym ograniczeniem jest fakt, iż takim balonem można latać jedynie w sezonie letnim i to tylko w sprzyjającej pogodzie. Może się więc zdarzyć, że nie będziemy mogli go użyć podczas zaplanowanej imprezy np. ze względu na burzę. Poza sezonem balony reklamowe niestety także generują koszty, gdyż wymagają odpowiedniego miejsca do przechowywania. Może warto jednak zamiast zakupu rozważyć opcję wynajęcia takiego balonu. Co dzięki temu zyskujemy? Mniejsze koszty, mniej formalności po naszej stronie oraz spokój i pewność, że obsługą zajmą się profesjonaliści.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *